czwartek, 31 lipca 2014

Cześć! Bardzo was przepraszam, że nie dodawałam postu ale w ostatnim czasie duuużo się działo A dzisiaj pisze do was o .... recenzji z filmu Na film "Step Up:All In" poszłam z kuzynką, koleżanką kuzynki i moją siostrą. Pojechałyśmy tam samochodem ,ponieważ moja kuzynka ma już prawo jazdy Film rozpoczął się o 20:00. Bardzo nie mogłam się doczekać, ponieważ kocham filmy o tańcu (sama tańczę ). Przed seansem kupiłam nachosy z sosem serowym ale szczerze mówiąc to i tak ich nie jadłam bo film był tak ciekawy , że zapomniałam je zjeść xD W kinie byliśmy dwie godziny czyli do 22. Film był MEGGA po prostu masakra świetny, świetny ... Trudno go opisać słowami :D Ten kto był ten wie a ten kto nie był MUSI IŚĆ!!!!
Na zdjęciach macie przedstawione niektóre scenki z tego świetnego filmu ;) Jeśli byliście na tym filmie to napiszcie w komentarzu wasze wrażenia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz