czwartek, 28 sierpnia 2014

Hejka kochani!! :D
Wiem, że już za 3 dni szkoła, ale postanowiłam, że zrobię ten tag,żeby trochę wam przypomnieć te wakacje 2014 :P
Jeśli się domyślacie, przychodzę dziś do was z Tagiem:I love summer :)
ZACZYNAMY!!
1.Jaka jest idealna letni temperatura?
Zależy od sytuacji i to co robię, ale wydaje mi się, że około 30 stopni.

2. Jeśli opalanie to gdzie? Na nadmorskiej plaży, nad jeziorem, w ogrodzie czy na balkonie?
Zdecydowanie na plaży! Uwielbiam leżeć na nagrzanym piasku, kiedy słońce praży, 
a nas ochładza morski wiatr. <3

3. Ulubiony look na lato?
Moje ukochane, krótkie, jeansowe spodenki + jakiś ciekawy t-schirt + białe tenisówki


4. Wakacje w kraju czy za granicą?
Zdecydowanie za granicą. U nas w Polsce jest spore ryzyko jeśli chodzi 
o pogodę. Za granicą, w wielu miejscach słoneczne dni są raczej pewne.

5. Gdzie nigdy nie chciałabyś pojechać?
Nie mam pojęcia! Nigdy o tym jakoś nie myślałam.

6. Obowiązkowy gadżet na wakacje?
Okulary przeciwsłoneczne to rzecz, bez której latem nie jeden nie ruszy 
się z domu. 

7. Letnie wakacje vs. zimowe ferie?
Letnie wakacje!Wolę ciepło od zimna :)


8. Jakie pamiątki najchętniej przywozisz z wakacji?
Zazwyczaj to co mi się spodoba :P Jakieś widokówki, figurki, muszleki itp.

9. Ulubiony smak lodów?
Ciasteczkowe i z grycanów tiramisu ... mniaaam

11. Wakacje naj morzem, w górach czy nad jeziorem?
I tu i tu lubię jeździć :) 

I to już koniec tego tagu. Mam nadzieję, że trochę rozpromieniłam wasze ostatnie dni wakacji. :) Spędzcie je wyjątkowo, żebyście ich nie żałowali!! :D Papa, do kolejnego postu! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz