wtorek, 22 lipca 2014

HOLIDAYY!!

Siemaneczko!! Co tam u was? Postanowiłam, że wam zrobię pisemny Tag:About me czyli tag o mnie! :D
(Pytania wzięłam z internetu ;) )
1. Jak masz na imię?
Mam na imię Weronika :)

2. Kiedy masz urodziny?
Urodziny mam w sierpniu.
3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Ja jeszcze nie studiuje ;) A chciałam zostać piosenkarką... :P
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Nie,nie mam chłopaka.
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho ;)
6. Czy pracujesz?
Nie,nie pracuje.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Szczerości, poczucia bezpieczeństwa, humoru.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do przyjaciółki, mamy.
9. Ulubione jedzenie?
Naleśniki wymiatają! :D
10. Ulubiona część garderoby?
Spódniczki
11. Czy masz zwierzątka?
Tak, psa :)
12. Ulubione miejsce?
Nie mam :(
13. Czy masz drugie imię?
Nie mam :(
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Hmm... nie mam,ale jak już muszę napisać to chyba polski.
15. Ulubiony napój?
Kubuś xD
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Ariana Grande, "Problem"
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Nie myślę aż o tak dalekiej przyszłości :)
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Taniec :3
19. Ulubiona książka?
Cała seria książek "Heartland"
20. Ulubiony kolor?
Zielony i niebieski
21. Ulubione zwierzątko?
Jasne, że pieski!
22. Ulubione perfumy?
Nie mam :(
23. Ulubione święto?
Boże Narodzenie ;)
24. Czy mówisz w innych językach?
Tak, j.polski, j.angielski i j.hiszpański
25. Czy masz rodzeństwo?
Mam :)
28. Ulubiony sklep?
She Inside :)
29. Ulubiona restauracja?
Nie chodzę do restauracji
30. Czy lubisz szkołę?
Zależy pod jakim względem ;)
31. Ulubiony youtuber?
Zmianoholiczka, Olciiak, Alex Mandostyle ,dużo by wymieniać ;)
32. Ulubiony film?
"3 metry nad niebem" , "Step Up"
33. Ulubiony program w telewizji?
Nie mam :(
34. PC czy Mac?
Z pewnością Mac ;)
35. Jaki masz telefon?
iPhone 5s gold :3
36. Ile masz wzrostu?
174 cm :D  

Napiszcie w komentarzu czy wam się podobało i czy mam robić więcej pisemnych tagów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz