niedziela, 10 sierpnia 2014

Hej kochani!!! Przepraszam, że mnie tyle czasu nie było ale wyjechałam ... A dzisiaj przychodzę do was z...:
TAG: TMI (too much informaction)
 1.Co masz na sobie ?
Dzisiaj krótkie spodenki ze stadivariusa i bluzkę z palmą z reserved

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Nie

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?
Nie


4. Ile masz wzrostu ?
Mam 1,74 m

5. Ile ważysz ?
                                       Nie odpowiem na to pytanie,ale ważę tyle ile powinnam

6. Jakieś tatuaże ?
Nie



7. Jakiś piercing ?
Uszy mam przekute od dziecka, ale nic poza tym

8. OTP ? (one true pairing) para (tv) którą lubisz?
W sumie nie mam takiej pary

9. Ulubiony program (serial)?
Ostatnio rzadko oglądam telewizję, więc nie mam ulubionego programu

10. Ulubione zespoły ? 
Nie mam

11. Coś, czego Ci brakuje? 
Brakuje mi kilku koleżanek

12. Ulubiona piosenka ?
W tej chwili mam dwie , choć zmienia się to co jakiś czas ..

*Ariana Grande-"Problem"
*Elena-"Mamma Mia"

13. Ile masz lat ?

Mam 14 lat.

14. Znak zodiaku ?
Lew

15. Czego szukasz u partnera ?
Czułości, poczucia humoru, oparcia, bezpieczeństwa, okazywania uczuć, zaufania i przede wszystkim, żeby był sobą. Chciałabym aby partner wspierał i dogadywał się ze mną jak przyjaciel, ale i był romantycznym chłopakiem. 

16. Ulubiony Cytat ?
Każdego dnia mam inny...
* "All you need is love" - The Beatles. Cytat ten poznałam przez Martinę Stoessel, która ma go wytatuowany na nadgarstku. 
* "Kiedy osiągniemy w życiu pewien punkt, zawsze gdzieś będą ludzie, którzy czekają na nasz upadek, wtedy tylko grawitacja będzie w stanie ściągnąć nas na dół. Wtedy trzeba wziąć sprawy w swoje ręce ... i pofrunąć" - Justin Bieber.

17. Ulubiony aktor ?
hm ... ciężkie pytanie, nie mam takiego. Zazwyczaj zwracam uwagę na aktora, który najlepiej zagrał w danym filmie. 


18. Ulubiony kolor ?
Oczywiście zieleń i niebieski i trochę róż

19. Głośna muzyka czy cicha ?
Głośna .!

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Do pokoju, najczęściej pod kocyk ... a jeśli jestem na zewnątrz to szukam miejsca gdzie nie ma ludzi i mogę usiąść, by pomyśleć.

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
Nie liczę, ale nie więcej jak 20 minut.

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
Zazwyczaj wyrabiam się w ok. 30 minut

23. Biłaś się kiedyś z kimś ?
Chyba nie, jeśli nie liczyć takich dla żartów z kolegą.

24: TURN ON. Co Cie kreci, co Ci się podoba u chłopców?
Najbardziej uwielbiam ich uśmiech i spojrzenie - aww ... ♥

25. TURN OFF . Co Ci się nie podoba u chłopców?
Wulgarność i to, że zgrywają kogoś kim nie są.

26. Powód dla którego założyłaś bloga ?
Od jakiegoś czasu czytałam blogi innych dziewczyn, spodobało mi się to, też chciałam mieć własny kącik w internecie gdzie będę mogła pisać o sobie, rzeczach, które lubię, które mnie ciekawią, interesują i inspirują.

27. Czego się boisz?
Pająków, brr ... nie lubię też wracać sama do domu gdy jest ciemno. 

28. Kiedy ostatnio płakałaś ?
Wczoraj

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz? 
Nie dawno

30. Co oznacza Twoja nazwa ?
Imię i zdrobnienie mojego imienia :) 

31. Ostatnia przeczytana książka ?
Moją ostatnią przeczytaną książką była 8 i 7 część z serii książek :"Heartland"


32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Aktualnie czytam 9 i 10 część z serii książek :"Heartland"

33. Co ostatnio oglądałaś (serial TV)?
Nie pamętam :)
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
Moja mama .! 
35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms ?
Jesteśmy siostrami <3
36. Ulubiona potrawa?
Naleśniki!!!!
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Mam całą listę takich miejsc ... np. Paryż, Nowy Jork, Londyn, Hiszpania ♥


38 Ostatnie miejsce w którym byłeś ?

Sklep

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Yyy nie, chyba nie.

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?
Wczoraj mamę na dobranoc ^^

41. Ostatnio kiedy ktoś Cie obraził ?

Rzadko mnie obrażają
42. Ulubiony smak słodki ?
malina ... Nutella!
43. Na Jakich instrumentach grasz ?
Mam gitarę xD


44. Ulubiona część biżuterii ?
Bransoletki

45 . Ostatni uprawiany sport ?
Jechanie na rowerze

46. Jaka piosenkę ostatnio śpiewałaś? 
Problem

47. Ulubiony teks na podryw ?
nie wiem, nie mam takiego ... 

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie ...

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? 
Z moim kuzynostwem

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Wszystkie osoby, które mają na to ochotę .! Jeśli już zrobisz ten post, zostaw link w komentarzu, żeby mogła go przeczytać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz